4/16/2015

Ty też jesteś egoistką?


Pierwsze co mi przyszło na myśl to to że jestem jedynaczką, ale przecież nie każdy jedynak to egoista. Ja się prawie wszystkim podzielę z innymi. Tak prawie, bo są rzeczy którymi się dzielić nie będę.

Jestem egoistką czekoladową - o tak ! Mleczna w fioletowym papierku znad Mysiej Wieży - nie oddam !

Jestem egoistką, bo jestem MATKĄ ! Myślę tylko i wyłącznie o dobru swojego dziecka - inne dzieci się nie liczą bo ON jest najważniejszy.

Jestem egoistką, bo gdy Piotr wraca w piątek do domu słyszy tylko "pomasuj mi nóżki", "pomasuj mi plecki". Wyrodna żona ze mnie. A co!

Jestem egoistką, bo gdy Donko idzie spać ja mam czas dla siebie i nie w głowie mi sprzątanie.

A Wy dlaczego jesteście egoistkami ?



14 komentarzy:

  1. ja też jestem egoistką - nie mogę odmówić sobie zakupu książek, zrobienia paznokci, spotkań z przyjaciółkami z podstawówki i randek z Mężem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książki też uwielbiam kupować -dla Donka :) ale randka z Mężem ? - to się tak da ?

      Usuń
  2. Ach ja też jestem egoistką i czekoladową i mamą i jak dzieci idą spać to kocham ten czas kiedy mogę pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Egoiści czekoladowi wszystkich krajów łączcie się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te sprzątanie... Gdyby nie mogło się samo robić czysto tak jak bałagan się sam robi...

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak z tą czekoladą to w 100% się zgadzam. :)
    Też tak właśnie mam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowy egoizm, to spokój w związku, szczęśliwa mama i spełniona kobieta :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie jestem egoistka bo jestem mamą-taką lekką matką polką. Moje dziecko to mój świat i nie ma dla mnie nic innego znaczenia.sama siebie nie poznaję! Jednak kocham taką siebie

    OdpowiedzUsuń