9/15/2014

WRZEŚNIOWE WYZWANIE - DZIEŃ 1

Dziś startujemy z kolejnym wyzwaniem u Uli - wrześniowym. 
To już 3 wyzwanie w którym biorę udział ! 
A co ! 
www.senmai.pl



Moje miejsce ?
Jest to mój wymarzony stół ( który w praktyce jest niewypałem bo jest szklany). 
Niby duży jadalniany stół na 6 osób, a jak dla mnie mógł by być jeszcze raz taki. 
Przy nim spędzam dużą część dnia. 
Jemy na nim wspólnie posiłki, przy nim szyje i przy nim pisze posty na bloga.
Przy nim po prostu wszystko ! 

Pozdrawiam, 


22 komentarze:

  1. Suuuper! Bardzo mi się podoba :) Duży rodzinny stół fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna to fakt :) jednak teraz już marzy mi się okrągły ;)

      Usuń
  2. Proszę! wszystko w jednym :) chyba też tak muszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. praktycznie aczkolwiek sprzątanie przed posiłkiem trwa wieki ;)

      Usuń
  3. Na dużym stole, dużo się zmieści, ja się cisnę w moim kątku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa dużo śmieci - znaczy się potrzebnych do pracy rzeczy ;) ciśniesz się ale masz mało do sprzątania ;)

      Usuń
  4. Szklany stół, to brzmi ciekawie... u mnie chyba by nie przetrwał zbyt długo ;) Ważne, że Tobie i rodzince służy i integruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u nas stoi już ponad rok i ma się bardzo dobrze ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł z wzięciem udziału w tym wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację - nie ma za dużego stołu do pracy, każdy jest za mały i absolutnie niezbędny:) Pozdrawiam ciepło. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)

      Usuń
  7. a czym myjesz ten stół? moja koleżanka ma szklany stół i narzeka,że wszystko się na nim odbija. zawsze zastanawiałam się czym taki stół czyścić? płynem do szyb?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak płynem do szyb ;)
      mokra szmata i suchy ręcznik wogóle się nie sprawdza bo można się zamachać ... wogóle taki stół przy dużym psie i małym dziecku to niewypał. Jeden go liże, a drugi maca łapkami od spodu :P

      Usuń
  8. To też moje 3 wyzwanie blogowe, i też pracuję przy dużym stole. Po Twoim komentarzu u mnie o podłodze widzę, że mamy sporo wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielofunkcyjny stół. ;)
    Jeśli tylko dobrze Ci się przy nim pracuje to dlaczego nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak masz prostokątny to chcesz okrągły i odwrotnie :) tak zawsze jest... pozdrawiam k.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci w takim razie stołu :) Ja mam biurko i maleńki stolik do kawy, na którym tworzę :) Dlatego przydałby mi się taki duży (nawet szklany) stół! :) Życzę dużo weny przy pisaniu postów!

    OdpowiedzUsuń
  12. O, to tak jak ja ;) Stol w duzym pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez marzy mi sie taki duzy stol w centrum domu/mieszkania przy ktorym skupialo by sie cale zycie :)

    OdpowiedzUsuń