4/02/2015

w świecie klocków



 Dziś moi Mili zabierzemy Was do krainy klocków - a konkretnie klocków Lego. Nigdy nie pałałam do nich uczuciem ale skoro zorganizowali wystawę w moim rodzinnym mieście grzechem byłoby nie wybrać się na nią. 

 Odwiedziliśmy wystawę w minioną niedzielę (29.03.2015) - muszę przyznać że budowle ułożone z tych malutkich klocuszków zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Sama wystawa jest godna polecenia jednak uważam że 15zł za bilet od osoby dorosłej to jednak przesada - jednak
 chętnych nie brakowało.
Zapraszam do oglądania :




Doniasty z przejęciem przyglądał się wystawie:







Drukarka:


Pociąg tak szybko zasuwał że mój telefon za nim nie nadążał:











A Wy lubicie takie atrakcje ? 
Są jakieś wystawy w Waszym mieście godne polecenia ? 


4 komentarze:

  1. Taaaak! Też się wybieramy na wystawę do Bydgoszczy :)
    Nie wiem kto się bardziej doczekać nie może: Oliwier czy tata :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to popsułam Ci całą przyjemność oglądania :P

      Usuń
  2. Nie tylko mój Synek czułby się jak w raju - uważam, że mąż odnalazłby się w tym zabawkowym świecie ;)

    Pozdrawiam, MG

    OdpowiedzUsuń