1/02/2015

O pewnej kamizelce ...


Do pewnego czasu myślałam że konkursy na facebooku to jedna wielka ściema.
Bierzesz w nich udział, zaśmiecasz sobie główną i nic...
Do pewnego czasu...
6 grudnia wygraliśmy u Mabibi bon na 100 zł !




Po otrzymaniu wiadomości o wygranej wiedziałam od razu że będzie to kamizelka, tylko jaka ?

Najlepiej puchata i jasna. No to pyk - biały miś. A z drugiej strony?
Jak zobaczyłam czachy od razu się w nich zakochałam :)

I tym sposobem od 22 grudnia mieszka z nami ciepła, pluszowa i piękna kamizelka.
Donek ją uwielbia, ja jeszcze bardziej :)






A jak Wam drogie Mamy podoba się nasza kamizelka ?

Pozdrawiam, 


Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym poście są własnością Mabibi

6 komentarzy:

  1. Kamizelka jest rewleacyjna... ale rewelacyjne są wszystkie rzeczy od MaBiBi. Ogromne gratulacje - ja nigdy nie miałam szczęścia nic wygrać, i ostatnio przestałam brać udział w konkursach. Ale widać jednak warto ryzykować ;) 100,- to naprawdę duża kwota :)

    www.MartynaG.pl - zostajemy na dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo wiadomo już teraz wiem to dzięki Tobie ! :)

      Usuń
  2. Sympatyczne te czachy :D Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :)
      jak miło ze do nas zajrzałaś :) stęskniliśmy się

      Usuń
  3. Podoba mi się :) szczerze gratuluję wygranej - też nie wierzyłam w te konkursy...

    OdpowiedzUsuń