1/07/2015

tydzień z książką - dzień 3


Dziś nie będzie o książce dla dzieci.
Dziś o czymś zupełnie innym... 


Życie na drzwiach ?
Jak może istnieć życie na drzwiach i to w dodatku drzwiach lodówki?! 
Może, tak zwyczajnie i po porostu. 
Na zapisanych karteluszkach przyklejanych na drzwi lodówki. 
Jest to rozmowa. 
Rozmowa Matki z Córką. 
Rozmowa dwóch osób które mimo że tak się kochają nie mają dla siebie czasu. 


 Autorka "Czekolady" napisała o tej książce "oryginalne i wzruszające". Nie mogę się z nią nie zgodzić. W końcu nie codziennie spotykamy się z powieścią pisaną w ten sposób. Prawda? A dlaczego wzruszająca ? Po to odsyłam Was moje kochane do książki. Mimo że ma ponad 200 stron czyta się ją szybko - w końcu miejsca na takiej karteluszce jest bardzo niewiele.






Cena nadrukowana na książce to 33,90. 
Wykopana w jakimś markecie z kosza za 7zł.


Pozdrawiam, 

10 komentarzy:

  1. Zdradź w jakim markecie wykopana, pojadę tam na poszukiwania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to było kilka lat temu już nie pamiętam :)

      Usuń
  2. Powiem ci że jestem jej ogromnie ciekawa!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy sposób na pisanie :) Może być ciekawa i faktycznie szybko się ją będzie czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę to dołujące, że nie gadamy ze sobą wprost tylko na kartkach, smsach, mailach..i tak się mijamy całe życie..szukając czegoś co mamy zaraz obok.

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu udało mi się dostać tę książkę w bibliotece. Przeczytałam i się popłakałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu udało mi się dostać tę książkę w bibliotece. Przeczytałam i się popłakałam.

    OdpowiedzUsuń