12/31/2014

Stare w nowe się zmienia.

Stare się kończy, nowe się zaczyna. Tak więc jestem ciekawa co przyniesie nam nowy rok. 

Miniony rok zaliczam do najlepszych w moim życiu i z całą świadomością stwierdzam że nowy może być tak samo super jak ten. 
Nie wiem z czego się wszyscy cieszą że nadchodzi nowy rok ? Będą bardziej bogaci? Młodsi ? Szczuplejsi ?

Tak zupełnie osobiście co przyniósł ten rok? 


- Donatana - naszego ukochanego Synusia.
- Pierwszą operację i potem kolejną 
- Pierwszą kupkę w której byłam upaprana po łokcie
- Pierwsze mleczko z butli 
- Pierwszy uśmiech ten nieświadomy i ten całkiem świadomy. 
- Pierwszy śmiech w głos
- Pierwsze obroty
- Pierwsze święta
- Pierwsza marchewka, groszek, mięsko .. 
- Chrzest Święty Donka
- Nieporadne i zupełnie świadome raczkowanie
- Pierwsze kroki 
- Dwa ząbki
- Biegi na kolanach przez korytarz z Czakiem
- Biegi na 2 nóżkach
- Samodzielnie wsadzane jedzonko do buźki
- Pierwsze rzuty na podłogę ze złości 
- Kolejny całkiem udany rok z P. 
- 23 urodziny 
- Nową (niekoniecznie lepszą dla mnie) pracę P. Chodź tygodniowa słomiana wdowa brzmi znacznie lepiej niż pełnowymiarowa. 
- 3 udane wycieczki - pierwsze od tej po ślubie - do Gdańska, Torunia i Lichenia. 
- Nowe kolory w sypialni - w końcu pozbyłam się tego paskudnego brązu.
- Nauczyłam się być trochę bardziej cierpliwa i wyrozumiała. 
- Po operacji schudłam, a przez święta przytyłam - wspominałam Wam że nienawidzę świąt ? 


Życzę Wam Wszystkim aby ten nadchodzący rok był tak samo dobry a nawet lepszy od mijającego. 
Abyśmy za rok spotkały się w tym samym składzie. 
Aby z naszych twarzy nie schodził uśmiech. 
I aby nasze Pociech przynosiły nam nadal tylu chwil do dumy i radości !

Do zobaczenia za rok !

Pozdrawiam. 
Agata - mama Donka, 


1 komentarz:

  1. Rok pełen pierwszych razów :)
    Ten 2014 był dla mnie zdecydowanie lepszy niż 2013, mam nadzieję że tendencja się utrzyma i 2015 będize genialny ;)

    OdpowiedzUsuń