1/12/2015

tydzień z książką - dzień 7


Dziś ostatni dzień wyzwania z książką u Ilony z Kreatywnym Okiem.


Przedstawiamy Wam nasze nowe książeczki. Jak dla mnie są genialne. Proste, kolorowe i przyciągające wzrok - czyli wszystko czego trzeba niespełna rocznemu dziecku. 


Są KOLORY - podstawowe - czerwony, niebieski i żółty.



Porównania - kilku ważnych jak dla mnie brakuje, ale na początek wystarczy. 



Pierwsze słowa - te najważniejsze - mama, tata, dom. 




 Cena za jedną sztukę to ok. 3zł.

WSZYSTKIE POSTY Z WYZWANIA ZNAJDZIECIE:
- dzień 1 -
- dzień 2 -
- dzień 3 - 
- dzień 4 -
- dzień 5 -
- dzień 6 -

Dziękuję bardzo za możliwość udziału w tak fajnym i interesującym wyzwaniu. Jak to mówią - pierwsze śliwki robaczywki, ale mam nadzieję że podołałam. 


Pozdrawiam, 




2 komentarze:

  1. Książeczki w sam raz dla naszego Grzebcia. bardzo fajne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie książeczki już teraz moglibyśmy sobie kupić. Już wyobrażam sobie, jak czytając ją pokazuję co jest na zdjęciach... obrazuję mu to wszystko :) Super pomysł... Na razie niewiele mamy książek - chyba mam zaległości

    OdpowiedzUsuń