1/03/2015

misja - oszczędzamy

Już dawno temu natknęłam się na ten pomysł jednak głupio mi było zaczynać w środku roku.
A że nastał nowy rok to i przypomniało mi się że fajnie było by oszczędzić na coś. 
Pomyślałam, odgrzebałam w czeluściach internetu bloga który ten pomysł mi podsunął, wydrukowałam i przedstawiłam mój plan Piotrowi. 
A że w oszczędzaniu jesteśmy ciency pomysłem dzielę się z Wami bo wiem że będziecie mnie motywować. 

Idea jest prosta - odkładamy co tydzień określoną kwotę - w 1. - 1 zł, w 2. - 2 zł, a w 28 - 28 zł. Tym oto prostym sposobem w 52 tygodnie uzbieramy 1378 zł co daje już całkiem niezłą sumkę do wydania. 

Można odkładać po kolei, od tyłu albo na chybił trafił. I właśnie ten ostatni sposób wybraliśmy. 

Co będzie nam potrzebne? 
Słoik np. po buraczkach - jak nasz, gotowy formularz ze zorganizowanego domu  i zakreślacz.


Na bieżąco będę Was informowała jak nam idzie. 

A Wy potraficie oszczędzać i oszczędzacie? 
A może przyłączycie się do naszej domowej misji? 


W tym tygodniu do słoika trafiło 5zł.
Pozdrawiam, 



Tabelka jest własnością Anny z Zorganizowanego Domu

19 komentarzy:

  1. my odkładamy na wakacje zawsze po 25f tygodniowo nam sciaga z konta, zawsze fajna kasa na bilety do Polski czy na jakiś wypad. Wpłacamy też na lokate co miesiąc.
    Ten pomysł który wyszperałaś = fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie ściąganie z konta też nie jest głupim pomysłem :) niema się kasy w domu to nie kusi :D

      Usuń
  2. jej, chyba gdzieś zginął nasz poprzedni komentarz. Uważam, że pomysł jest rewelacyjny. Chyba zrobimy tak i my. Oszczędzanie rzecz ważna przy urządzaniu domu dlatego zacziemy od końca:) Na koniec roku będziemy mogli kupić coś, co będzie nam najbardziej potrzebne... A może namówię Męża, że to będzie część pieniążków na nowy aparat.... :D
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie poczułam potrzebę zbierania na buty :D

      Usuń
    2. Grosz do grosza - a spełnimy jakieś swoje małe marzenie ;))

      Usuń
  3. Rewelacyjny pomysł ! :)
    Chętnie się do tego przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kradnę pomysł!! REWELACJA!!! Dzięki, o dzięki bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ nie ma za co, podzieliłam się tym co znalazłam :)

      Usuń
  5. Moja mama ma manię zbierania 2zł - gdy tylko taka moneta trafia do jej portfela automatycznie przerzuca ją do skarbonki i tradycją już jest, ze każde z wnuków na pierwsze urodziny dostaje 365 (dni) 2 złotówek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale super zwyczaj ! :) od razu mi się przypomniała piosenka - " każdy ma jakiegoś bzika " :D

      Usuń
  6. Mogłoby się udać ! chyba spróbuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny pomysł dla mnie! Nie potrafię oszczędzać.. wydaję wszystko do zera. Co prawda odkładamy z mężem na konto oszczędnościowa co miesiąc ale to pieniądze nie do ruszenia przez kilka lat jeszcze. A taki oto plan roczny jest super! Wdrażam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też z wypłaty nic nie zostaje a przecież ja nic nie kupuje :D

      Usuń
  8. No no, może i my spróbujemy... :)

    OdpowiedzUsuń