7/14/2014

Wyzwanie blogowe ( Dzień 1) - HISTORIA NAZWY MEGO BLOGA

Od dziś ( 14.07) do piątku ( 18.07) na blogu Uli rusza WYZWANIE BLOGOWE - 5 DNI DO LEPSZEGO BLOGA aby zmotywować blogerów do pracy. Wyzwanie jest dość krótkie i konkretne dlatego się do niego dołączam. Może w końcu wyrobie sobie nawyk regularnego pisania postów, a nie tak jak dotąd - niby pomysł jest, ale ...


Wyzwanie trwa do 28 lipca i do tego dnia można dołączyć do zabawy.


Startujemy !

Będąc w ciąży czytałam, przeglądałam i obserwowałam różne blogi - ciążowe, rodzicielskie, " zrób to sam" i o szyciu. Jedne bardzo mi się podobały, inne mniej. Blogiem na którym spędzałam najwięcej czasu był blog  Mamy Timków - nie o ciąży, a już o starszych Chłopcach którzy uwielbiają Montessori.
To dzięki Nim zapragnęłam mięć swoje miejsce w sieci. Miejsce w którym będę zapisywać kolejne etapy ciąży, to jak mój Synuś przychodzi na świat i stawia na nim swoje pierwsze kroki, przybywa mu kolejnych miesięcy, potem lat , nabywa nowe coraz to trudniejsze umiejętności. Zaczęłam pisać aby mieć pamiątkę bo pamięć ulotna jest bardzo. Pomysł na bloga powstał szybko, a nazwa ? No właśnie, co z tą nazwą? Nie mogłam nazwać bloga imieniem Donka i nie mogło być " Donkowo" - bo wtedy nie wiedzieliśmy jeszcze czy będziemy mieć synka czy córkę. I tak siedziałam przed pustą kartką z długopisem w ręku. W końcu napisałam na niej 3 słowa-klucze -> MAMA, DZIECKO, BRZUCH. Mama - to ja , Dziecko - w brzuszku, Brzuch - domek, hotel, miejsce zamieszkania na czas określony. I nagle zapaliła mi się lampka nad głowa - blog będzie się nazywał " MAMUNIOWY-HOTEL". Mogło by się wydawać że nazwa ogranicza mnie do pisaniu tylko o swoim dziecku, ale przecież pisząc o piance do golenia nóg i tak i tak będę mamą Donatana - także myślę że nazwa nie ogranicza mnie w żadnym stopniu.
Ot historia bloga mamy Donka :)


Pozdrawiam, 

15 komentarzy:

  1. Fajny pomysł! Z chęcią poczytam resztę wpisów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie mi bardzo miło :) może dołączysz ?

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że odkryłam ten blog dzięki wyzwaniu, w którym również biorę udział ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , bardzo nam miło :) zapraszamy do rozgoszczenia się na stałe

      Usuń
  4. To życzę powodzenia! :D Nie wiem co się stało, ale ostatnio udaje mi się pisać regularnie - zobaczymy jak długo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby jak najdłużej ! i więcej postów dla dzieciowej młodzieży prosimy :)

      Usuń
    2. A konkretnie w jakim wieku? I z jakiej kategorii, przepisy, porady? :-)

      Usuń
    3. no konkretnie wchodzimy w 7 miesiąc :) przepisy i co możemy jeść bo w internecie to wszystko i nic ... czarna porzeczka od 9 miesiąca a w słoiczkach po 5 miesiącu... i bądź tu człowieku mądry i pisz wiersze :) ( chodź gotuje D. kisiela z soku z czarnej porzeczki i jest okej :))

      Usuń
    4. Niestety jest mało sprawdzonych informacji, sama sprawdzałam wiec wiem. Oznaczenia na słoiczkach to w ogóle jakaś porażka. A Mały jest na piersi czy mm?

      Usuń
  5. Fajna, ciepła nazwa bloga :)

    OdpowiedzUsuń