8/19/2014

Dziś jest nasze święto | 2 dzień wyzwania

Dziś są Donka imieniny i moje urodziny.
Z racji tego że jedynacy to egoiści (ponoć) mój dzieć ma imieniny w moje urodziny !
 A co.
Przewertowaliśmy wiele kalendarzy ale Donatana żadnego nie znaleźliśmi, a że Donata jest kilka razy w roku- to się podpięliśmy.

Dziś o 22:05 kończę 23 lata.
Nie tak dawno kończyłam 18.
Mając lat 18 nie myślałam o posiadaniu męża, a tym bardziej Dziecięcia.

A dziś mój kalendarz zmienia 22 na 23 - w sumie nawet tym 22 nie miałam czasu się nacieszyć.
Nie wiem kiedy i jak to zleciało.

Nie żałuję niczego.
Może trochę żal mi straconego czasu na niektóre osoby - jak się okazało niewartych tego czasu.
Dziś mi głupio że tak denerwowałam rodziców swoją głupotą, bo przecież "co oni mogą wiedzieć" - a jednak zawsze po czasie wychodziło że wiedzieli i mieli racje ( to mnie najbardziej wkurzało )

Dziś jestem tu gdzie jestem.
Mam spoko męża.
Mam super syna.
Mam ekstra rodzinę.
Mam najfajniejszego psa.

Mam wszystko.

Nawet Google zaszalał :



Dziś też jest 2 dzień dzień blogowego wyzwania u Uli  i hasło dnia - takie dość pasujące do dzisiejszego święta:



Nie planuję na 5 lat wprzód. Mam dużo marzeń i dużo rzeczy chcę.

Z tych które są priorytetami to :


Pozdrawiam,

20 komentarzy:

  1. Często szczęście innych ściśle wiąże się z naszym. Niech to szczęście Was nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. STO LAT

    oby wszystko o czym piszesz się spełniło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, spelnienia tych bliższych i dalszych marzeń. Ja mam urodziny za 10 dni i sobie życzyłabym tego, co masz na liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo :) i od razu życzę Ci również wszystkiego dobrego !

      Usuń
  5. jak przeczytałam "aby kochać tak jak kocham teraz" coś mnie wzruszyło..pięknie to napisałaś! za chwilkę będzie 22:05, życzę Ci tego wszystkiego,a nawet więcej:) żebyś kochała i była tak samo mocno kochana już zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat i spełnienia marzeń dla Ciebie i wszystkiego dobrego dla Donka :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. To jesteś młodsza ode mnie :D Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Synka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie możliwe :) to ile masz lat ? :)
      dziękujemy bardzo za życzenia :)

      Usuń
    2. no różnica szalona :) ( myślałam że jesteś dużo starsza - przepraszam :)))

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego na początek :)
    Miłość i szczęście przewija się na Twojej liście marzeń, więc tego szczególnie Tobie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia.
    Nie poddawaj się nigdy tylko podążaj za marzeniami. :)

    OdpowiedzUsuń