8/20/2014

Dzień 3 | O szczepieniu

Kolejny dzień wyzwania u Uli. Kolejny czyli 3 - zadaniowy - uporządkuj kolumnę swojego bloga.

Myślę że moja kolumna jest całkiem okej więc nic zmieniać w niej nie będę. Jednak jakbyście zauważyły coś rażącego po oczach to proszę dać mi znać.

Wczoraj byliśmy na szczepieniu z Donkiem i muszę się Wam pochwalić że mam najdzielniejszego syna na świecie ! 
Na sam zastrzyk poszedł z Tatą, bo ja rozmawiałam z Panem Doktorem. No właśnie... poszedł i wrócił ! Dacie wiarę ?! Nawet nie psiknął ! No nic po prostu nic :)

Waga pokazała że Doniasty waży 9140g ! - oj da się czuć na rękach , zdecydowanie :)

W "nagrodę" Synuś dostał Jabłkowe i Jagodowe wafelki ryżowe :)


Jabłkowe zasmakowały od razu, a jagodowych jeszcze nie otworzyliśmy :)
Nie mniej jednak uważam że cena 3,99 za 35 g ( ok.17 sztuk) chrupek to dość gruba przesada i był to jednorazowy taki mój wyskok.

 Producenci produktów dla najmłodszych to bez wątpienia bardzo mądrzy ludzie - w końcu rodzice nie będą oszczędzać na swoich pociechach i kupią im takie wafelki czy też paczkę biszkoptów za 10 zł albo i też 4 jogurciki za 12 zł - bo w końcu dostosowane do wieku i bio.

A Wy drogie Mamy kupujecie takie ( jeśli tak to co konkretnie)  specjały dla Waszych pociech ?
Może macie jakieś ciekawe przepisy na przekąski dla naszych Pociech?


Pozdrawiam,

4 komentarze:

  1. Łoo to duży chłopak! My niedługo idziemy na roczny bilans i jestem ciekawa ile Mała waży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz ma 1,5 roku i waży 12kg, a mierzy ok 88cm;) duży chłopak, wygląda jakby miał ze 3 latka;) a co do chrupek, Nasz próbował i jakoś mu nie pasowało..nie wiem czy sam smak czy forma. Za to uwielbia wszelkie wafle, wszystko co chrupie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Ładnie z tym szczepieniem !! Ja byłam z M. na pobraniu krwi z paluszka i też cisza i spokój, nawet łezka w oku nie stanęła ! Szok !
    Wszystkie te produkty specjalnie dla dzieci, albo te jogurty z nestle czy czegos tam, ceny kosmos ! Nie kupuję, robię sama albo idę na zdrową żywność i kupuję po prostu zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, przez chwilę pomyślałam, że jesteś w ciąży i mały tyle waży :D Jajecznica z mózgu, nie ma co ;) A Twoja kolumna rzeczywiście jest ok :)

    OdpowiedzUsuń