7/16/2014

Dzień 3 - 10 rzeczy które lubię i 10 których nie znoszę


 Pozdrawiam,

21 komentarzy:

  1. haha dobre:) uwielbiam cię:) kilka pozycji i u mnie się zgadza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę takie naleśniki spróbować. Bo nie jadłam! Aż żal życie przejść i nie spróbować ;) Zobacz też nasz lubienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze na świecie ! :) cebulę i kiełbachę podsmażyć i razem z ogórkiem w kostkę do ciasta naleśnikowego trach i smażyć a przed zdjęciem z patelni posypać tartym serkiem :) pyszności :)

      Usuń
    2. A ja właśnie chciałam prosić o podanie przepisu i o - mam :)

      Usuń
    3. ano masz :) najlepsze polane keczupem :D

      Usuń
    4. o żesz takie wynalazki:D koniecznie muszę spróbować. Ja lubie z parówkami i pieczarami i celubą, na pikantno z tabasco:D

      Usuń
    5. Agata, kiedy zapraszasz na naleśniory? :) haha

      Usuń
    6. Te Twoje też muszą byc mniam - tylko coś mi ostatnio pieczarki dobrze nie robią :)
      a to jak mój Tata wróci z trasy to zapraszam bo to on je pichci :D

      Usuń
  3. Fajna lista :) Ja uwielbiam czytać książki w wannie, niemalże godzinami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super listy:) A ja chciałabym polubić prowadzenia autka i napić się brzoskwiniowego wermutu, czy można go podawać schłodzonego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie tych naleśników spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze kolejna osoba, która lubi zapach świeżo koszonej trawy, a ja tego zapachu strasznie nie lubie:(
    Tych naleśników muszę koniecznie spróbować. A vermuth brzoskwiniowy jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest super super :) chociaż do tych naleśników bardziej piwko pasuje :)

      Usuń
  7. Stóp? Zaskoczyłaś mnie i zaciekawiłaś :>
    Ja też nie lubię mokrego chleba! I dodatkowo odgrzewanych ziemniaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano stóp. Donka lubię bo są małe i nieschodzone :) ze swoimi muszę żyć ,a do reszty mam obrzydzenie. Tez nie lubię ziemniaków odgrzewanych chyba że podsmażone z toną przypraw :)

      Usuń
  8. Fajna jesteś. Podoba mi się to co wymieniłaś, no i ci sąsiedzi - temat rzeka:)

    OdpowiedzUsuń