9/23/2014

Pomoc w kuchni i keczup...

Czasem bywa tak że dodatkowa para rąk przydała by się nam w kuchni. A bo to mąż przywiózł z działki od rodziców całą siatę warzyw, a bo to gdzieś w pobliżu nas jest opuszczony sad, a to była wyprzedaż na bazarze - no nie ważne. 
No i ja zostałam szczęśliwą posiadaczką takiej torby warzyw. Marchew, pietruszka, seler, no i obowiązkowo kabaczki. 
Nie jeden bądź dwa, a około 10 potężnych kabaczków. Wogóle słowo kabaczek pasuje mi do czegoś małego, a one były olbrzymie i wcale milusich kabaczków nie przypominały. Po kilku dniach potykania się o tą siatę w naszej uroczej aczkolwiek malusiej kuchni stwierdziłam że trzeba coś z nimi zrobić.
 Bo wyrzucić szkoda, a jeść kabaczki na śniadanie obiad i kolację przez co najmniej dwa tygodnie to gruba przesada. I tak to w czeluściach internetu znalazłam przepis na keczup kabaczkowy. Który jest pyszniasty. 

Całe szczęście że w tych moich kulinarnych rewolucjach pomógł mi mój niezastąpiony pomocnik- Doniasty - pewnym jest że bez niego nie nic by nie wyszło.  

Zapraszam Was na zdjęciową relację z naszej współpracy:










Może któraś z Was była by chętna na przepis na keczup z kabaczka ?
Myślę że keczup to zbyt wyniosłe określenie - ale fajny sos ala keczup - to jest to!

Pozdrawiam, 

10 komentarzy:

  1. z takim Pomocnikiem sukces w kuchni gwarantowany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale KABACZKI!;D
    Proszę o przepis;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Donek wszystko nadzorował, więc musiało się udać :) a kabaczki faktycznie okazałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście ogromne te kabaczki :D chyba każde dziecko bawi się w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee... a myślałam że mój ma zapędy na bycie Amaro :p

      Usuń