9/07/2014

W lesie...

Dziś w lesie, w lesie, w lesie
W lesie, w lesie, w lesie, w lesie
Wieść się niesie
Idzie wrzesień
Chłód przyniesie
Za nim jesień
Spadną liście
Na jej przyjście
O tym wiatr
Już w drzewach gra

I w trawie, w trawie, w trawie
W trawie, w trawie, w trawie, w trawie
Drżą w obawie
Maki krwawiej
Chabry łzawiej
Pękł dmuchawiec
Brzęczą świerszcze
Dudni szerszeń
Groźny gość
I piszczy coś

A w stawie, w stawie, w stawie
W stawie, w stawie, w stawie, w stawie
Trwa bezprawie
Straszy gawiedź
Sum szubrawiec
Rak jak krawiec
Ostrzy szczypce
Małej rybce
Skrzela drżą
Dopadnie ją...



















( piosenka - Michał Bajor "W lesie")



Pozdrawiam,




5 komentarzy:

  1. Tęskno mi się zrobiło za lasem jak czytałam Twój wpis i oglądałam zdjęcia ;)
    Szczególnie o tej porze roku kiedy nie jest już nie wiadomo jak gorąco, a jest tak idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zdecydowanie jest idealnie :) nad kanałem także :)

      Usuń
  2. Aż mam ochotę do lasu :D Ale poczekam aż przyjdzie zamówiona chusta, bo z wózkiem się w lesie nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń