9/14/2014

Jedziemy!

W piątek rano i dałam hasło : "Chłopaki! Jedziemy do Ikea" - no i co mieli Ci moi mężczyźni zrobić? Ubrali się, grzecznie zapakowali do samochodu i mamuśka ich zawiozła. A było tak : 

( opisałam w tym miejscu całą podróż do Gdańska - ale i tak nikt nie czyta tych wypracowań także skasowałam) 

Także mamy za sobą pierwszy raz Dońka na autostradzie (tu akurat nie mamy zdjęć), w IKEA i nad morzem (właściwie zatoką bo pojechaliśmy na Wyspę Sobieszewską)






Dobra kaszka nie jest zła 

Jedziemy z Księciem na plażę ! 
UWAGA ! 
NIEDŹWIEDŹ NA PLAŻY ! 






Pozdrawiam, 

6 komentarzy:

  1. Takiego słodkiego niedźwiadka nie trzeba się bać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a co żeś matka nakupowała w Ikea?

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki Misiu :) A łupy ikeowe gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ukochany sklep! i do IKEI super jeździ z dziećmi, posiłek można w foteliku podać,a jaki super jest pokój dla matki z dzieckiem! szkoda,że w pobliżu mojej IKEI nie ma morza;) zazdroszczę! ja mam góry;) a ten podpis "niedźwiedź na plaży" mnie rozwaliłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedźwiadek superrr ! Pozakrywałaś go a i tak wygląda słodzio :*

    OdpowiedzUsuń
  6. my też lubimy wycieczki do Ikei;)) Niedźwiadek na plaży musiał wyglądać uroczo:)

    OdpowiedzUsuń