7/31/2014

URODZINOWO - IMIENINOWE ROZDANIE


Z okazji moich urodzin i imienin Donatana które będziemy obchodzić wspólnie 19.08 ogłaszamy nasze PIERWSZE ROZDANIE
Świętujemy cały miesiąc od 1.08 do 31.08 

Dla zwycięzcy mamy wiszącą chmurkę. 
( ta na zdjęciu jest chmurką Donka, dla zwycięzcy jest w trakcie tworzenia) 
chmurka zostaje biała, krople będą w innych kolorach .


W zabawie może wziąć udział każdy! 

W komentarzu należy zostawić chęć udziału w zabawie, adres mailowy 
oraz
 udostępnić baner u siebie na blogu.


Miło by było gdybyście zostali z nami na zawsze i :

- kliknęli "LUBIĘ TO" na naszym fun-pagu na facebooku ;
- zostali naszymi obserwatorami

Nagroda jest robiona przeze mnie.
Maszyną losująca będzie rączka Donatana.
Nie wysyłamy chmurki za granicę.

Pozdrawiam, 

19 komentarzy:

  1. A pewnie, że udział biorę, bo chmurka taka to śliczna ozdoba, zarówno do pokoju synka jak i do jakiś zdjęć ciekawych się przyda :) Banerek tutaj zamieściłam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    Na Fb także polubiłam :)
    martakoscik@onet.eu

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam także do naszej zabawy na Babylandii gdzie cudne fotoksiążki i albumiki do wygrania są :) Link do bloga w moim profilu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to ja się też piszę, tym bardziej, że urodziny mam niedaleko, bo 13;D

    ewelina_1308@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie i ja się zgłaszam :) Taka okazja :)
    Tym bardziej że zbliżają się (mam nadzieję!) narodziny mojej córci :)
    Bloga obserwuję, baner umieszczam :)
    Mój mejl: koishii,js@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chmurka Ci powiem jest cudna chętnie na nią bym zapolowała bo strasznie mi się podoba :D Ale jestem noga i na swoim blogu nie umiem wkleić Twojego ślicznego banera ;-) A obserwować obserwuję cały czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a co tam przekonałaś mnie, chociaż nadal Cię nie lubię za te talerze SH:p
    ewa.ark@gmail.com polubimy fanpage i rzecz jasna obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie się ustawiam w kolejce po te cudo:)
    Baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Zapraszam również na moje motylkowe rozdanie http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/2014/08/moje-pierwsze-candy-motylkowe.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna chmurka :) mam w planach wykonanie podobnej nad łóżeczko, ale jak wygram to się nie obrażę :) pozdrawiam
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. o ! o ! fajna chmurka ! Chcę !
    dominika.zdr@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale nie wiem jak Twojego fanpejdża znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczności :) Z przyjemnością i ja spróbuje szcześcia :)
    trojanda@o2.pl
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. byłoby super gdyby zawisła nad łóżeczkiem mojego Maleństwa :)

    k.a.dobrzynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku jaka piękna. Marzenie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. My też bierzemy udział :) zdalaodmiasta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na chmurkę, podoba mi się. biorę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki kolorowy deszczyk mógłby u mnie padać nawet codziennie, chętnie się przyłączam. jabloniee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń