7/28/2014

O bryce Donka słów kilka.

Dziś o naszym wózku. Mogłyście o nim poczytać już TU. Wtedy był nówka funkiel nieśmigany :) Dziś po pół roku używania mogę co nieco na jego temat opowiedzieć. 
Nasza Carera jest mega skrętna, świetnie zachowuje się na naszych wiejskich dziurach. Do dnia dzisiejszego nie mogę się  na nią napatrzeć - tak mi się podoba.
Aktualnie używamy spacerówki i na szybkie zakupy fotelika. Z gondolą pożegnaliśmy się jakieś dwa tygodnie temu. Czyli wychodzi na to ze Donek jest już dużym chłopcem :)
Wózek mieści się pięknie do bagażnika (my co prawda mamy kombi ale do lanosa też się zmieścił). 
 Spacerówka możemy montować przodem lub tyłem do kierunku jazdy. Obecnie Dońko jeździ tyłem do Świata.




Ma 4 stopniową regulację oparcia - oczywiście ulubiona Donka to ta najbardziej siedząca. Oraz 3 stopniową regulację podnóżka.






Wersja z nosidełkiem który jest również fotelikiem samochodowym.



Oraz pożegnana już gondola. Która bez wątpienia jest bardzo duża bo ma aż 85cm.


Wady ? Są dwie - moskitiera którą się ciężko zakłada i jest na styk oraz hamulec który ciężko odblokować butem, a co dopiero bosą stopa.

Co o nim sądzicie drogie Mamusie i Tatusiowie ?

Wpis nie jest sponsorowany.

Pozdrawiam, 


12 komentarzy:

  1. Bryka super właśnie w zeszłym tygodniu do mnie przyszła ;-) Zobaczymy jak się sprawdzi w ciężkich warunkach terenowych!I mam nadzieję że mój maluch również będzie chciał sobie siedzieć w gondolce jak najdłużej ;-) Dobrze że spacerówka też Ci się sprawdziła,bo słyszałam że w tych wózkach wielofunkcyjnych to częsty problem... Mam nadzieję że u nas z hamulcem nie będzie tak źle ;P A powiedz czy podczas jazdy nic Ci tam nie skrzypiało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic kompletnie nic, a biegamy z nim i chodzimy i jest idealny - naprawdę . W spacerówce dojście do torby jest trochę trudniejsze ale właśnie dlatego ma dwa wejścia :)
      My mieszkamy na wsi i chodzimy nad kanał i cudownie się sprawdza :)
      W gondoli super jest podnoszenie oparcia jak już będzie starszy :) ja niestety nasze złamałam ale zahaczałam o ten czarny pręt i było ok :)

      Usuń
  2. ladny ten wozek, chociaz mi sie te jaskrawe akcenty nie podobaja ale to kwestia gustu ;)
    my mamy x-landera ktorego starsznie, STRASZNIE nie lubie. sprzedaje go czym predzej tym bardziej, ze Miku juz w czolgu nie jezdzi tylko sam wybiera spacerowke- notabene tez nie trafiona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a my jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej bryki , chodź się też czaiłam na x-landera

      Usuń
  3. Dziekuję za wpis u mnie ;) Dodam do obserwowanych :)
    A co do wózków akurat od rana siedzę w necie i czytam o wózkach i aż za głowę sie łapię te co wpadaja mi najbardziej w oko to z reguły nie spełniaja moich oczekiwań .. więc dobrze poczytać o innych wózkach..może w końcu cos do mnie trafi hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wozek to poważna sprawa , my kupiliśmy w ciemno i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni :)

      Usuń
  4. No właśnie - grunt to duża gondola, niewiele wózków to ma niestety. Fajnie, że tak dobrze Ci się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wóżek :) spacerówa na plus, tako przy nim wysiada, ale hamulec podobnie ciężko działał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że jesteś zadowolona, to najważniejsze :)
    pozdrawiam i zapraszam do nas na nowe kąty www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bryka. Prezentuje się pięknie, a do tego opisane zalety przemawiają na tak :) Najważniejsze że się sprawdził, no bo przecież jeszcze trochę powozicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się bardzo dobrze :) my ze względu na moją ciążę i częste wkładanie wózka do bagażnika zainwestowaliśmy w nowy wózek bebe beni easy i już nie tęsknię za moim 3w1 :)

    OdpowiedzUsuń