7/15/2014

Dzień 2 - DLACZEGO BLOGUJĘ?

Kolejny dzień wyzwania i bardzo trudne pytanie przede mną -DLACZEGO BLOGUJĘ ?

Po części odpowiedziałam na to pytanie już wczoraj - zaczęłam pisać aby mieć pamiątkę gdyż pamięć jest  ulotna. Pisanie nigdy nie było moją mocną stroną, wypracowania na język polski zawsze sprawiały mi dużo frajdy. Jednak pisanie o Krzyżakach czy Roskolnikowie to nie to samo co pisanie bloga.
Lubię dzielić się z Wami tym co się u nas dzieje i pokazywać jak Doniutek szybciutko rośnie.



 Pozdrawiam,

4 komentarze:

  1. No i super! a ja lubię to czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i to chodzi w blogowaniu :) Dla przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wracać czasem do postów np. z przed roku. :) Blog to super pamiątka!
    http://kiczplis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń