7/03/2014

Co zjadł Dońko od 1 maja?

 
Nasza misja trwa nieprzerwanie od 1 maja, kolejnym etapem PANA BROKUŁA jest MAMUNIA GOTUJE . Były słoiczki jednoskładnikowe. Ekstra eko i cacy warzywa i owoce na 'dzień dobry". Jednakże nasz świat już od dawna ekstra ekologiczny nie jest. Bo co to za ekologia skoro pole marchewki jest koło autostrady? Także słoiczki odstawiliśmy i kupujemy niezdrowe i fuj fuj marchewki ze sklepu - które jemy i od których nigdy nie uciekniemy. Mam kilka słoiczków " w razie czego" w szufladzie jednak wole gotować Donkowi sama :)  

Co je już Dońko ?

WARZYWA :
- marchewka;
- ziemniaczek;
- groszek;
- dynia;
- brokuł;
- szpinak;
- pietruszka.

OWOCE:
- jabłko ( ze słoiczka go uczulił, świeże jest OK)
- bananek
- banan z owocami leśnymi
- banan z brzoskwinią i marchewka

KLEIKI I KASZKI
- kukurydziano - ryżowy
- mleczno - ryżowa waniliowa
- mleczno - ryżowa malinowa

MIĘSKO
- kurczaczek

RYBKA:
- łosoś

W kolejce czeka żółtko, kalafior, czarna porzeczka i cielęcinka.

Pozdrawiam ,
 


6 komentarzy:

  1. Ja od początku gotuję sama, nie jestem za słoiczkami i nie wierze w ich eko sreko właściwości. Teraz mam ogródek to tylko do jego ekoliczności mam pewność w 100%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim ogródku udały sie w tym roku truskawki i teraz czekam na pomidory i ogórki ale Młody tego i tak nie może

      Usuń
  2. Na moje ryżotto tez jest jeszcze za mały, ale na wszystko przyjdzie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją Kaję też uczula jabłko...i to bardzo. To znaczy próbowałam dać ze słoiczka oraz soczek i za każdym razem kończyło się strasznym bólem brzuszka i wymiotami... nie próbowałam jeszcze dawać surowego ale bałam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, że się wtrącam, ale jeżeli Wasze dzieci mają uczulenie na jabłko to ostrożnie wprowadzajcie i obserwujcie dziecko czy nie ma uczulenia na seler, pomidora, śliwkę, brzoskiwinię (owoce pestkowe) bo to sa tak zwane rekacje krzyżowe alergenów :) a moze to zwykła nietolerancja i za jakiś czas przejdzie :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. jabłuszko sklepowe starte na taraczce nie uczuliło :)

      Usuń