12/12/2013

35 tydzień i 41 dni do końca

Rosnę ... waga wskazuje + 14,3 kg - kiedy ja to zrzucę nie mam pojęcia. 
Wagą doganiamy Tatę. 
Mały kopie i kopie i śpi i kopie. 

Co ciekawe najbardziej dokazuje jak słyszy moją Mamuśkę nawet jak nie mówi bezpośrednio do niego :) 

Kącik przygotowany, pochwalimy się innym razem.

 Dolegliwości ostatniego czasu - nocne skurcze w prawą łydkę i stopy jak bańki nawet po krótkim staniu.

 Ale za to dziś pochwalimy się naszą bryką  - miała  być inna , ale ostatecznie postawiliśmy na CAMARELO CARERA 3 w 1


Ogólnie o wózku: 
  • Wszystkie koła pompowane i amortyzowane
  • Wentylowana gondola z podnoszonym oparciem oraz wygodnym systemem odpinania i zapinania na stelażu
  • Regulowana rączka obszyta ekoskórą
  • Duży kosz zamykany na zamek
  • Siedzisko spacerówki montowane przodem lub tyłem do kierunku jazdy
  • Możliwość montażu fotelika Camarelo oraz Maxi Cosi
  • zwrotny stelaż z kołami obrotowymi 360stopni z możliwością blokady
  • wygodny hamulec blokujący jednocześnie obydwa tylne koła
  • kolorowe koła i stelaż
  • uchwyt do przenoszenia gondoli
  • pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa w spacerówce
  • rozkładane siedzisko do pozycji leżącej
  • odpinany pałąk
  • miękka wkładka dla najmłodszych dzieci w spacerówce




Postawiliśmy na kolor szaro - zółty - (chodź różowy w kropki podbił moje serce :) )

Bryka w całości jest wg mnie ciężka - niby 8,5 kg z gondolą, ale cieszę się że nie mieszkamy w bloku :)  

Jest super skrętna, ma porządne pompowane koła i amortyzatory jak rowery do skakania - czyli w sam raz na nasze wiejskie dziury :) 

A na koniec zabijam Was moim jedynym zdjęciem z brzuszkiem : 


Zdjęcie zrobione podczas ozdabiania świątecznych ciastków :) 


Dobranoc, 

6 komentarzy:

  1. Fajna bryka :) I brzusio :) PS. też mamy taki bujaczek dla Małego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 8,5 to malutko! Nasz waży 17 kg...

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mały ma bryke extra :D
    brzusio jest sweet :) mój guguś 3.5msc temu się pojawił <3 .. ale tesknie za brzuszkiem ... <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 35 tydzien jest dla mnie tygodniem wyjatkowym,bo wtedy urodzil sie moj drugi Synek. Teraz to juz poleci.... nie obejrzysz sie i bedziesz tulila Synka w ramionach... Wozek fajniutki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wózek :) Brzuszek cudny :) Wagą się nie martw - podczas porodu można zgubić już nawet 10 kg, potem karmienie, spacerki. Damy radę :))

    OdpowiedzUsuń