6/05/2014

Chrzest Święty - część 2

Dziś będzie słów kilka o prezentach które otrzymał Dońko na chrzest.
Prezenty są piękne i będą niewątpliwie wspaniałą pamiątką na długie lata.

Od dziadków ( moich rodziców) Dońko dostał piekną złotą bransoletkę:



Od Mamy Chrzestnej piękną Maryjkę z Dzieciątkiem do postawienia lub powieszenia:



Od pradziadków cudeńka :




Od siostry P. z mężem i dziećmi śliczne sztućce i ubranko :




Od rodziców srebrną grzechotkę :








Prezenty cieszą nas najbardziej, kasa - jest ale za jakiś czas jej nie będzie, a pamiątki zostaną na zawsze.

9 komentarzy:

  1. Och to fajnie macie że Was cieszą prezenty chrzcinowe! Nas najbardziej ucieszyły te praktyczne, bo ogólnie chyba nie jesteśmy gadżetowo-pamiątkowi i metraż też mamy ograniczony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a my bardzo jesteśmy :) metraż metrażem jednak my jesteśmy ograniczeni szafami ale akurat te prezenty mieszczą się do Donkowej szuflady bez problemu :)

      Usuń
  2. Fajne pamiątki :) Też zawsze lubiłam pamiątki i gadżety, ale u nas to zawsze jedna max dwie takie rzeczy wpadają, a u Was widzę na bogato :) Najbardziej podoba mi się zestaw sztućców i grzechotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zazwyczaj jakieś pierdoły były więc stwierdziłam z Mamuśką że chociaż my kupimy mu coś konkretnego a tu takie zaskoczenie :)

      Usuń
  3. Piękne pamiątki! Ja nie wiem... u nas na Chrzest Młody dostał tylko kase.... żadnych pamiątek, czego jest mi trochę szkoda. Jedynie co dostał oprócz kasy, to bon na sesje zdjęciową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo bon to też super :) od nas chcieli za sesje ok. 700 zł ale wydało mi się to grubą przesadą i odpuściłam

      Usuń
  4. Same świecidełka ! Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty, dużo pamiątek będzie miał Młody :-) my z takich rzeczy mamy tylko złoty łańcuszek, bo wszyscy wiedzą że niespecjalnie lubimy gadżety :-)

    OdpowiedzUsuń