6/18/2014

Wszyscy maja… MAM i ja !

Jakiś czas temu przyszła do nas paczka nie małych rozmiarów. Nie musząc jej rozpakowywać wiedzieliśmy z Donkiem co tam jest.  



W ramach współpracy z MAM – dostaliśmy 100 zł do wydania w ich sklepie- oj muszę przyznać że miałam nie lada kłopot –  w końcu wybór padł na : 

1.       MAM Pod – opakowanie na smoczek
2.       MAM Baby Bottle 4+ msc.
3.       MAM Trainer – butelka treningowa „ nie kapek” z miękkim ustnikiem i uchwytami  6+ msc.
4.       Smoczek MAM  do papek i gęstych płynów – niestety dostaliśmy o bardzo szybkim przepływie . 

Trafił nam się kolor zielony i żółty.



Dlaczego zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą MAM ? Na pewno z chęci poznania marki z którą nigdy nie mieliśmy do czynienia, możliwością zapoznania się z ich szeroką gamą produktów dla dzieci w różnym wieku, oraz możliwością przetestowania i zrecenzowania ich produktów.

Jako pierwsze pod lupę idzie MAM Pod – opakowanie na smoczek . 
Pierwsze wrażenie? Jak najbardziej pozytywne. 
Sam sposób zapakowania może wprawić w zachwyt – no bo niby zwykłe pudełko na smoka, a zapakowane bardzo starannie i z klasą. 



Na stronie mam widnieje podobne opakowanie w beżowej kolorystyce –nasze jest ewidentnie zielone – mniej lub bardziej ale zielone. Ładne i wiosenne. 


Pudełko bez wątpienia jest :

- bardzo wygodne i proste w użyciu – dzięki suwakowi który chodzi bez problemów oraz trzymadełku- bimbadełku zapinanemu na rzep – można przypiąć praktycznie do wszystkiego: rączki wózka, rączki torby, torebki czy też szlufki przy spodniach;
- łatwe w utrzymaniu czystości – nie ma zakamarków;
- bez problemu mieści dwa smoczki
- jest zazwyczaj pod ręką i nie trzeba nurkować w czeluściach torebki żeby znaleźć smoka
- mimo że jest zielone – jest ładne
- jest całkiem porządnie wykonane i może posłuży nam dłuższy czas;




Co do ceny – no nie ukrywajmy MAM Pod do najtańszych nie należy i gdyby nie współpraca z MAM raczej nie zdecydowałabym się na jego zakup chodź z jego wyborem miałam najmniejszy problem.  
Co najważniejsze nie zawiera BPA ( bisfenolu A) oraz PVC. 




10 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że taka firma istnieje. Ale pudełko na smoka bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko na smoka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko bardzo ładne i praktyczne. Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale paczuszka!:) Super to pudełeczko na smoczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam nawet, że jest taka firma jak MAM. Zaciekawiłaś mnie bardzo i trzeba będzie zobaczyć, co oferują ciekawego. Może na swoją pierwszą wypłatę skuszę się i coś sobie zamówię? Jestem ciekawa.

    Pozdrawiamy z Cytrynką.
    http://cytrynkowy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa co byś wybrala :) a ciężki wybór na coś się zdecydować

      Usuń