6/24/2014

5 miesięcy skończone!

Doniasty skończył dzisiaj 5 miesięcy ! Cytując pewną panią z pewnego serialu - "No dasz wiarę??!!" Ja - nie - nie wiem jak Wy. Żaden miesiąc od kiedy jest Donek na świecie nie płynął nam wolno, ale to co się działo w tym miesiącu to już jest gruba przesada.

Co się u nas zmieniło przez ten miesiąc:
 - gondola robi się nudna - bo na leżąco to bleee, a system podnoszący podparcie mamuśka popsuła ;/
 - od ostatnich upałów popołudniowe spanie jest przeniesione z wózka do łóżeczka
 - wanienka robi się przyciasnawa i dziwnym sposobem dużo wody z niej wyskakuje na podłogę podczas codziennych kąpieli
 - bez najmniejszego problemu przekręca się na boczki,
 -  wytrzymuje nawet 30 minut na brzuszku - ale z głowa podniesioną wysoko
-  wyciąga rączki do Czakoskiego i mówi do niego po swojemu
- śmieje się w głos nawet przy jedzeniu
- dyskusji nie ma końca
- rwie się do siadania
- nałogowo czyta książki kucharskie
- zjada , gniecie, maltretuje wszystkie gazety jakie ma w zasięgu ręki,
- zaprzyjaźnił się z własnymi stopami !
- próbuje pełzać
- wkłada do buzi wszystko jak leci
- pilnie się uczy pić z kubeczka
- jak mu coś nie wychodzi to robi się strasznie nerwowy
- próbuje na nas wymuszać niektóre rzeczy
- polubił kurczaczka
- potrafi się sam sobą zająć na dłuższą chwilkę
- uwielbia kaszkę mleczno-ryżowa waniliową oraz kaszkę manną w mleczku na dobranoc
- je zupełnie sam na podusi mamusi

Przegląd 5 miesięcy życia Donatana :


24.01. - 24.02.
24.02 .- 24.03.
24.03 - 24.04

24.04 -24.05

24.05. - 24.06



12 komentarzy:

  1. Fajny ten przegląd :D
    Maluszek rośnie i ile już potrafi! Super!
    To niesamowite że ja dopiero czekam na moją córeczkę, Wy 'macie' Donatanka już 5 miesięcy, a bedą rówieśnikami :) Tylko jak moja córcia będzie się rodzić to Donatan będzie siedział i wcinał biszkopty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest mega niesamowite ! nawet nie wiem gdzie to uciekło - a dokładnie pamiętam jak robiłam test w maju zeszłego roku :)

      Usuń
  2. No pięknie ! Mrugniesz a on raczkować będzie ;)
    U nas Małgosia już się nie mieści w wanience a ja okrutna ją tam wciskam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Matko wózek dziecku zepsułaś;D I teraz chyba wyjścia nie ma, spacerówka czeka;) I większa wanna! I w ogóle wszystko większe! Toż to już dorosły mężczyzna prawie;) Uściskaj i wycałuj na następne 5 miesięcy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie nie chce spacerówki jeszcze bo to mi uświadamia jak On szybko rośnie :)
      wyściskany i wycałowany :)

      Usuń
  4. Ja sobie teraz w brodę pluję, że nie wiedziałam o podnoszonych systemach w gondolach. Dzieki temu może dłużej Michał pojeździłby w gondoli.
    A Donek jest uroczy :)
    Czas płynie stanowczo za szybko!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy Donek! :-)
    5 mcy.... kiedy to było...Twój wpis uświadomił mi że właściwie nie pamiętam jaka była wtedy Mania :-(
    Najlepszego dla Donatana :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw się ja już powoli zapominam jak to było w ciąży :(
      dziękujemy :*

      Usuń
  6. Widzę, że nasze chłopaki w podobnym wieku. Kacper w niedziele kończy 5 miesięcy i również mały nerwus z niego :) Czas leci nieubłaganie szybko - niedługo będziemy przedszkole dla nich wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, a potem dziewczyny selekcjonować :D

      Usuń