10/14/2014

PAŹDZIERNIKOWE WYZWANIE - DZIEŃ 2

KLIK


W kręgach blogosfery jest kilka osób które mnie inspirują. Bez wątpienia jest to Ula  która motywuje do działania i upiększania bloga. Kolejną osobą jest Ola znana z bloga mama-dietetyk która inspiruje mnie do zdrowego gotowania dla Donka ( i dla nas - jednak bez soli żyć nie umiem :/ ). No i oczywiście bez zmian Pati - mama Timków ( o której zresztą wspominałam TU). No uwielbiam je. 


Zgłosiliśmy się do programu BLOGOSFERA Canpol babies. Zapraszamy i Was !

Pozdrawiam,

16 komentarzy:

  1. Oprócz Uli nie znam reszty Pań, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula jest rowniez osoba, ktora bardzo mnie inspiruje. Pozdrawiam serdecznie beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zajrzę :)
    U mnie dziś pierwszy dzień :) Zapraszam
    http://zwyklamamusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O, muszę koniecznie zobaczyć, co proponuje Mama Dietetyk, dzięki i Tobie za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ nie ma za co ! Mama Dietetyk jest genialna :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne to wyzwanie blogowe ;)) Można coś ciekawego się dowiedzieć ;) Będę odwiedzać polecone blogi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. zajrzę do twoich inspiracji :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej jak mi miło! Dziękuję kochana! :* Fajne to wyzwanie, aż się zastanawiam nad wzięciem udziału w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za inspiracje! podejrzę te stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie postawiłaś na inspiracje blogowe :)

    OdpowiedzUsuń