1/02/2014

Torba do szpitala spakowana. Zaczynamy 38 tc.

Torba do szpitala spakowana już od dobrych 2 tygodni , ale dopiero dziś się dzielę jej zawartością. 
Wiem, że jestem spakowana nad wyrost - pidżama, klapki i kosmetyczka by starczyły - ale wolę mieć za dużo niż żyć w przekonaniu że czegoś zapomniałam. 
Torby są dwie : pierwsza wersja była że jedna jest dla mnie, a druga dla Donka, jednak po namyśle zostały przepakowane i jedna jest do porodu a druga dla nas. 

Ogólnie mamy zapakowane : 



1. Podkłady poporodowe Bella
2. Trzy ręczniki - 2 małe i 1 duży
3. Dwie koszule.
4. Ciepłe skarpetki.
5. Papierowy ręcznik podarty na osobne listki.
6. Podkłady na łóżko - dla własnego komfortu psychicznego. 

Na zdjęciu brakuje:

7.  Gruby szlafrok i cienki porannik
8. Papier toaletowy
9. Nakładki na sedes
10. 2 bawełniane staniki
11. Klapki
12. Herbatniki, biszkopty i woda niegazwoana


Kosmetyczka w standardzie:

1. Żel pod prysznic
2. Szampon do włosów
3. Krem na brodawki
4. Szczoteczka
5. Pasta
6. Płyn do higieny intymnej
7. Chusteczki do higieny intymnej
8. Tantum rosa
9. Próbka kremu na brodawki
10. Błyszczyk
11. Krem do rąk
12. Chusteczki higieniczne 

Na zdjęciu brakuje: 

13. Gumki do włosów
14. Krem do twarzy 
15. Waciki do demakijażu
16. Płyn do demakijażu
 
 

Dla Donka:

1. Chusteczki nawilżone
2. i 3. Butelki TT z systemem antykolkowym
4. Krem na odparzenia do pupci
5. Smoczek
6. Próbki kremików
7. Tasiemka do smoka
8. Paczka pampersów newborn.

Na zdjęciu brakuje kocyka który wybrał Piotrek w (sówki na granatowym tle), 2 bawełnianych czapeczek oraz łapków niedrapków.


1. Pieluchy tetrowe
2. Pieluchy flanekowe 

Dla Czaka - zapytacie jak dla Czaka - po prostu będę okrywała nimi Donka a Piotrek będzie je zabierał do domu i pokazywał Czakoskiemu nowy zapach - żeby się oswajał z nowością :) 

Musimy jeszcze dopakować:
- dokumenty
- ładowarkę i telefon
- jakąś książkę 
- ew. poduchę rogala
 
Jak o czymś zapomniałam to mnie oświećcie. 
 
 
 
Pozdrawiam
 

8 komentarzy:

  1. Majtki poporodowe mogą się przydać:-) i ja bym dopakowala jeszcze jedną koszulę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopakowane :)
      niby tylko dwa dni a zapakowana jestem jak na tydzień wczasów

      Usuń
    2. Oj tak, ja mialam dwie duze torby... Koszule będziesz często zmieniac, bo po porodzie strasznie się człowiek poci. No i na położniczym megagorąco jest :/

      Usuń
  2. Ja miałam listę z mojego szpitala co potrzebne bedzie. Ja wzięłam jeszcze laktator w razie potrzeby i kilka torebek herbatki na laktacje. A weź sobie landrynki na czas porodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też mam listę ale taka uboga mi się wydała ... kosmetyczka , klapki , koszula , a dla Małego pampersy i krem.
      Laktator chce wypożyczyć, bo nie wiem czy kupować i jaki

      Usuń
    2. Ja akurat na szczęście miałam od siostry, więc zakup mi odpadł. Jak masz możliwość pożyczyć to myślę, że to dobry pomysł, bo nie wiadomo czy akurat Tobie będzie potrzebny.

      Usuń