1/10/2014

Zostało nam 14 dni...


Ogólnie rzecz biorąc: 

- przytyłam 15,6 kg 
- ciśnienie mam wysoko za wysokie
- infekcja jak była tak jest i nic nie wskazuje na to że minie
-  białka, cukru w moczu nie ma 
- posiew w kierunku GBS jest okej , nie wyhodowali z badanego materiału gronkowca 
- brzuch niby spadł , ale oddycha mi się coraz gorzej
- nogi jak balony w adidasy się ledwo mieszczą 
- samopoczucie hm... niby okej, ale P. wkurza mnie na potęgę mimo że stara się i jest kochany i nawet nie marudzi kiedy ja marudzę
- Donatan będzie piłkażem albo tancerzem breakdance
- z jednej strony chciała bym żeby był już z tej strony brzuszka, ale z drugiej - to takie cudowne uczucie jak kopie i się wierci a co najważniejsze nie mam fałdek na brzuchu :D 
- frytki i lód w kostkach idą u nas tonami 


Mega serdeczne gratuluje: 

* ASJI  - Cudnej Zosi ( 7.01.2014r.)  z miszmasz

* Ani - Cudnej Gabrieli Anny ( 6.01.2014r.) z iampassingthrough.blogspot

* Malinowe Love - Cudnej Wiktorii  ( z  lovemalinowe.blogspot )

2 komentarze:

  1. to wnet przywitamy kolejnego lokatora :D już tuż tuż :)
    mój też miał zostać tancerzem .. ale teraz już w to wątpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o to juz w kazdej chwili moze sie zaczac :D ciesz sie chwila :*

    OdpowiedzUsuń