1/14/2014

Moja lista hitów z ostatnich 10-12 lat :)

Dziś naszło mnie na wspominki - czego to Adzia nie słuchała.
 Ojjj... słuchała chyba wszystkiego co możliwe, od Boysów , przez Hey, Strachy na Lachy, metal, nu metal, coś do potańcowania, hip hop razem z Michałem Bajorem.
Nie raz nie dwa Mamuśka błagała mnie - "dziecko ścisz to".

Przedstawiam Wam - listę moich hiciorów ktore nie umykają mi po dziś dzień z głowy:

1. Boys - Jesteś Szalona
2. Classic - Nie chcę więcej, Jolka, Jolka,.
3. Strachy na Lachy - Dzień dobry, kocham cię, Piła tango
4. Hey - Teksański
5. Myslovitz - Peggy Brown, Blue Velvet, Scenariusz dla moich sąsiadów
6, T.LOVE -  Ajrisz
7. Blue Cafe - Obora
8. Krzysztof Krawczyk - Mój przyjacielu
9. Budka Suflera - Sen o dolinie, Noc Komety, Jest taki samotny dom
10. Modern Talking - Brother Louie, You Are Not Alone
11.  Morandi - Save Me.
12. Blondie - One Way or Another
13. Red Hot Chili Peppers - By the Way
14. Metallica - Enter Sandman, Nothing Else Matters
15.  Nirvana -  albumu Nevermind
16. KoRn - od albumu KoRn do See You on the Other Side
17. Cj Stone - Storm
18. Tiesto - Traffic , Adagio for Strings
19.  Adele - Rolling in teh deep
20. Gotye- Somebody That I Used To Know
21. Pokahontaz - Wstrząs dla mas
22. Paktofonika - Chwile ulotne,  Jestem Bogiem, od a do z
23. STOPROCENT TOUR
24. Don Guralesko - Betonowe Lasy Mokną
25. Mesjah - Każdego dnia
26. Vavamuffin - Bless, Jah jest prezydentem, Supamolly
27. Rihanna - Man Down
28. Far East Movement - Like A G6 ft. The Cataracs
29. Michał Bajor - Chciałbym , Flamandowie
30. ....

To taka lista na szybko - jak mi się coś przypomni będę dopisywać. 

3 komentarze:

  1. Lista super:D I kochana przyda mi się :D
    Otóż jesteśmy w trakcie przygotowań listy piosenek,które chcemy usłyszec na naszym weselu oprócz tego co bedzie puszczał DJ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z doświadczenia Ci podpowiem że na weselu najlepiej się ludzie bawią przy starych przebojach takich co wszyscy znają i śpiewają. Nasz DJ na początku puszczał same nowości to nikt nie tańczył nawet młodzi, a jak puścił Krawczyka, Acapulco, Comon sava ( czy jak mu tam) to nikt nie siedział i wszyscy się bawili :) A największym hiciorem był Weselny Klimat :) A na podziękowania dla rodziców darowaliśmy sobie " Cudownych Rodziców mam" i było " Nie chce więcej" Classica :)

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że wachlarz szeroki - KoRn obok Boysów, no no:D

    OdpowiedzUsuń