1/19/2014

Upolowane w PEPCO

Ostatnio upolowaliśmy w PEPCO ( coraz bardziej lubie ten sklep:))  świetne body i koszulinkę :)

( 9,99 rozm. 68cm)

Potworki ( każdy 9,99 rozm. 68cm) :




Bluzeczka ( 7,99 rozm. 68cm) :

Do porodu zostało :

wg I USG - 1 dzień ( 20.01.2014r.)
wg okresu - 4 dni ( 23.01.2014r.)
wg II i III USG - 6 dni (25.01.2014r.)

a wg mnie nic się nie dzieje , kompletnie nic... Nogi mi już kompletnie wysiadają - gdyby ciąża trwała 50 tygodni z pewnością przekroczyła bym 100 kg.
Co prawda nie oszczędzam się z jedzeniem , a co mi tam :)

Edit:

Od 3:40 chodzę po suficie bo tak mnie plecy bolą ;/

Czy to już ?


3 komentarze:

  1. Świetne zakupy :) Jejku, u Ciebie to JUŻ JUŻ!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne łowy, szczególnie pierwszy bodziak (?) ;) też lubię polować w pepco. Trzymam kciuki żeby Doniek sie ruszył do mamusi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy bede drugi raz w ciaży nie kupie ani jednego nowego ubranka na dzidziusia (przy pierwszym wiekszosć była nowa). Ciuszki trzeba kilkanaście razy wyprać, by usunąć całą chemię. Prałam wszystko pięć razy i po tych praniach już nie wygladało jak nowe... A mogłam mieć to samo ze szmateksu dziesięć razy taniej i w lepszym stanie...

    OdpowiedzUsuń