11/20/2014

WYZWANIE BLOGOWE LISTOPAD - DZIEŃ 4

www.senmai.pl
Czego nauczyłam się w poprzednim miesiącu ? 


Temat trafiony w 100% - czekałam na dzisiejszy dzień z niecierpliwością. W minionym miesiącu nauczyłam się kilku bardzo ważnych rzeczy. I to nie rzeczy materialne tylko takie życiowe.
 Pierwszą rzeczą jest to że nie należy jeść niezdrowo i w hurtowych ilościach bo może nam to wyjść bokiem, a w konsekwencji można wylądować tak jak ja na stole operacyjnym.
 Nauczyłam się też tego że czasem warto posłuchać męża gdy mówi " chodź jedziemy do lekarza" - a nie zwalać to na ciążę, a gdy ona się kończy na pieczarki. 
Oraz najważniejszego - tego że są na tym świecie jeszcze ludzie którzy pomagają gdy jest taka potrzeba bez zastanowienia. Odkładają swoje obowiązki w kąt aby pomóc innej osobie.
 I mam tu na myśli moje dwie kochane - moją Mamunię Olunię - babunię Donusia - która przeorganizowała swoje życie aby prze 5 dni poświęcić się Donkowi oraz Asię - chrzestną Donka która przyjeżdżała do mnie do szpitala codziennie i pomagała mi myć zęby i podawała chusteczki  i nerki gdy narkoza postanowiła opuścić mój organizm.

Dziękuję Wam moje kochane ! 
Jesteście najlepsze! 

Dziś z pełną świadomością tego powiedzenia stwierdzam że - prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. Bo jak jest dobrze to wszyscy są, gdy się coś dzieje zostają tylko ONI



Pozdrawiam, 


9 komentarzy:

  1. Cudownie, że masz takie osoby w swoim życiu oraz że je doceniasz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo to ja tez mogę powiedzieć, ze nauczyłam sie, że gdy cos boli nalezy skonsultowac to z lekarzem, zwlaszcza podczas ciazy.
    http://stylzyciakaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie osoby, na które można liczyć w każdej sytuacji to prawdziwy SKARB!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najlepsza dieta to ta : wszystko, ale w malych ilosciach i jak najlepszej jakosci + ruch i woda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze jest to pierwsze :) Wszyscy wiedzą a się nie stosują :) Zdrowa dieta jest ważna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również ostatnio zaczęłam przykładać baczniejszą uwagę do diety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w 100%, że dopiero ekstremalne sytuacje pokazuja nam na kogo możemy liczyc tak naprawdę. Życze Ci dużo zdrowia!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To bardzo cenna i wartościowa lekcja. Życzę dużo zdrowia dla całej rodziny :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cenne doświadczenie. Życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń