11/28/2014

Gąsienica Gawędziarka


" Jestem gąsienica i lubię pełzać ... " tak śpiewa nam na Dzień Dobry jedna z ulubionych zabawek Donatana. Wiecie już że jest Gąsienicą, pełzającą i śpiewającą, a to dopiero początek jej możliwości.


Jest żółta co sprawia że Don nie potrafi przejść koło niej obojętnie. Na grzbiecie ma kolorowe świecące guziczki ma też czerwony nosek oraz odwracane strony na brzuszku. Jest przeurocza - ja ją pokochałam przy pierwszym kontakcie jakieś 3 lata temu. Jak już się pewnie domyślacie dostaliśmy ja w spadku po chrześniaku Piotra - Kubusiu.

Gawędziarka posiada dwa tryby pracy " Czas na... " muzykę i naukę.

Piosenki śnią się nam po nocach ale lubimy do nich wracać bo są wesołe i sprawiają że Donko podryguje z uśmiechem na twarzy. Gąsienica jest jak kobieta kryje w sobie mnóstwo sekretów i żeby wszystkie odkryć potrzeba wiele wiele czasu.

Niestety nigdzie nie znalazłam nowej do kupienia jednak znalazłam je używane na ulubionym portalu aukcyjnym - chodź i są mocarzy którzy wyceniają jej wartość na 160 zł - używaną.







Pozdrawiam, 

1 komentarz: