11/24/2014

24.01 - 24.10 DYCHA JEST NASZA!


Dziś mój mężczyzna obchodzi swoją pierwszą dwucyfrową miesięcznicę! 

10 miesięcy najwspanialszych w moim życiu ! 

Mój najpiękniejszy i najdzielniejszy! 

Co nowego przyniósł nam miniony miesiąc ? 

- pierwsze samodzielne kroczki (21.11.)
- pierwsze próby samodzielnego mycia ząbków
- sam schodzi z łóżka, kanapy, pufy i kolan (Dziadek Wiesiu nauczył go w 2 dni) 
- pokazuje jaki duży jest i jaki będzie
- pokazuje że mamy mu puścić muzyczkę
- zaczął przebijać młotkiem słupki w przebijaku
- strasznie się denerwuje gdy mu czegoś zabronimy i albo się rzuca na podłogę albo macha łapkami
- pięknie wyciąga klocki z wieży i czasem uda mu się założyć
- ściąga sobie sam czapkę
- pokazuje że chce się bujać na koniku 
- uwielbia ciepłą herbatkę i mleczko
- przestawia telewizor i puszkę z jedzeniem Czaka która waży ponad 10 kg !

Liczbowo: 

- waga: nie mogę go podnosić więc nie wiem ale coś koło 11 kg może mieć
- ubranka: ostatnie sztuki 74 i 80 - 86 
- pampersy: 4
- jedzenie: 4 razy 210 ml mleka, kaszka, obiad i deserek

Co najważniejsze - moje dziecko uwielbia jeść i uwielbia się kąpać
On od początku to uwielbiał i od początku mnie to bardzo cieszy bo bałam się że będę miała Tadka Niejadka. 

Synuś jesteś najwspanialszy, najkochańszy, najpiękniejszy i najnasz !
Mamusia i Tatuś kochają Cię najbardziej na świecie i zawsze o tym pamiętaj nasza Kruszynko ! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz