4/28/2014

Biedronkowy łup !

Dziś w Biedronie P. wypatrzył i kupił wypasiony " Wielofunkcyjny stolik do zabawy 3 w 1" - jak dla mnie jest genialny. Podczas gdy nasz Dzieć słodko spał ja bawiłam się niesamowicie kręcąc młynem i patrząc jak łódki się gonią  :)


Basen z młynem wodnym, mostem i dwiema łódkami.

Pokrywka do zabawy i rysowania

Na górnym zdjęciu: tor do wyścigów z mostem i flagą ( reszta od basenu)

Wymiary po złożeniu : 67 x 53 x 38 cm
Waga :  ok. 3kg
Max obciążenie : 30kg
Cena: 79zł

A że matka niezdarą jest piękna żółta flaga leży już pod tarasem... eh...
Wpis nie jest sponsorowany. 

Pozdrawiam, 
Agata - mama Donka

10 komentarzy:

  1. Zawsze wiedziałam że chłopcy mają fajniejsze zabawki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to bym dziewczynce też kupiła :) tor wyścigowy w wybieg mody zawsze można zamienić albo w park na spacerki :) a w basenie sama jestem zakochana bo jest ekstra ! :)

      Usuń
  2. Fajny! My "odziedziczyliśmy" po starszych kuzynach Poli wodny tor i Polka się w zeszłym roku świetnie tym bawiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajowe ! Szkoda że mój dzieć jeszcze za mały :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no mój ma 3 miesiące :P także też za mały, ale się oprzeć nie mogłam :)

    OdpowiedzUsuń