6/15/2015

Jak pozbyć się truskawek ?


W końcu mamy ciepło, a jak jest ciepło to czerwiec a jak czerwiec to truskawki, a jak truskawki to plamy, a jak plamy to problem, a jak problem to co na niego poradzić ? No właśnie CO! 

Donatan pokochał truskawki od pierwszego spróbowania. 
Może jeść truskawki na śniadanie, na drugie śniadanie, na obiad, na podwieczorek, na kolacje i między posiłkami. 
Gdy truskawki pojawią się na widoku Donatan domaga się ich bez chwili zastanowienia. Wpycha sobie takową całą do ust i miętoli, miętoli, a sok jak na złość cieknie mu po brodzie, szyi, koszulce i często gęsto po spodniach. Wszystkie mamy wiemy że plamy z owoców ciężko schodzą, te z truskawek też.


 Ale ja mam na nie sposób ! Na plamy świeże i stare! Patent bananalny. Ku mojemu i zapewne Waszemu zdziwieniu na plamy z truskawek świetnie działa wrzątek! Tak wrzątek. Zmywa je z ubrań w mgnieniu oka. 

Świeżo polana "plama"

Wyprana i wysuszona koszulka. 

Na ostatnim zdjęciu widać że plamy nie ma - a ta miała dwa dni. 

Może macie swoje sprawdzone sposoby ta takie plamy, niekoniecznie truskawkowe - może ktoś z Was na sposób na plamy z banan ? 


12 komentarzy:

  1. Dzięki za radę, nie wiedziałam. Choć duża jestem, też czasem gdzieś truskawką chlapnę. Dobrego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to chyba każdemu się uda jak taki pyszny soczek ciecze ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Poważnie tylko wrzątek? Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio serio :) niestety plam z błota wrzątek nie ściąga ale truskawkowe jak najbardziej i to w oczach :)

      Usuń
  3. O super, muszę wypróbować, bo u nas truskawki niemal na każdej bluzeczce.

    OdpowiedzUsuń
  4. O to mnie zaskoczyłaś - dwie bluzki już czekają na test :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, w ogóle nie miałam pojęcia, że tak można:) Spróbuję następnym razem. Sezon na truskawki się kończy, ale my korzystamy cały rok, nawet z kupnych mrożonek. Jesteśmy truskawkożerni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypróbuję na pewno. Może na arbuzy też działa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny post : ) spróbuję z dywanem : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Już Ci miałam napisać, że najlepiej pozbyć się truskawek jedząc je ;) A tu chodzi o plamy ! Dobre wskazówki ;)

    I widzę, że ruch się na blogu zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sam wrzątek pomógł? Nieźle. Mam nadzieję, że nigdy nie splamię truskawkami jakiejś lubianej bluzki, ale na wszelki wypadek zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry patent! Pewnie będzie niejedna okazja, żeby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń