6/08/2015

KOPAŁA !




Przepraszam że tak dawno mnie nie było - ale sami wiecie jak to się człowiekowi chce siedzieć przed komputerem gdy taka piękna pogoda na dworze! U nas się dzieje niesamowicie dużo.

Dziś Babcia Ola zabrała Donka na spacer - nie było ich może 30 minut. Spacer w wózku z atrakcją dnia - wiejskim placem zabaw. Atrakcja niesamowita - bo pierwszy raz więc uśmiech na twarzy towarzyszył Doniastemu nawet po powrocie do domu. W końcu był tam pierwszy raz. Za to mnie powalili na kolana nowością nad nowości - KOPAŁA ! - taaak mój syn na spacerze z "Mabą" nauczył się słowa "kopara" . Duma mnie rozpiera na lewo i prawo że mam tak mądrego i zdolnego syna. No cud miód i wszystko co NAJJ! 






4 komentarze:

  1. U nas jest kopaka :D Normalnie szał jak te dzieciaczki przyswajają teraz nowe słówka. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe:) Po tytule sądziłam, że post będzie o jakiejś odmianie piłki nożnej a tu patrz - motoryzacja!!:) Piękna 'kopała':)

    OdpowiedzUsuń