5/04/2015

chmurkowa metryczka DIY

Oh któż by nie chciał mieć pięknej własnoręcznej zrobionej metryczki dla swojej pociechy. Ozdoba pokoju jak ta lala. Elegancja w swej prostocie, a jak cieszy oko. Nie raz nie dwa spotkałam podobne w internecie. Jedne darmowe inne płatne robione w zaciszu domu przez osoby które znalazły sposób na zarobek - i brawo bo nie każdy ma czas na robienie takich cudów. Ja należę do tych osób które gdy mają czas lubią zrobić coś nowego i ładnego. Tak było i tym razem, poszperałam w internecie, popróbowałam i przybywam do Was z prostą instrukcją jak zrobić spersonalizowaną grafikę w kształcie chmurki. 


Ja użyłam do zrobienia metryczki Donka darmowej strony picmonkey.com

1. Wybieramy Design 



2. Crop - ja wybrałam wartość 845 x 595 - co odpowiada kartce a4 w poziomie i zapisujemy poprzez kliknięcie "Apply"


3. Klikamy na symbol motylka (1), szukamy 'Symbols" (2) i wybieramy chmurkę, rozciągamy ją na całą stronę i rozjaśniamy (3).


4.  Klikamy na symbol literek i wybieramy pożądaną przez nas czcionkę. 


5. Uzupełniamy wg uznania - najłatwiej jest zacząć od dużego imienia na środku strony. 




6. Gdy mamy chmurkę wypełnioną wyrazami możemy uzupełnić ją obrazkami kryjącymi się pod ikonką motylka. 


7. Ostatnim krokiem który nam pozostaje jest usunięcie chmurki z obrazka. 


8. Zapisujemy na komputerze, drukujemy i gotowe.


Prawda że proste? A jakie piękne ! 


9 komentarzy:

  1. Super! Nie kojarzyłam tego serwisu a tak na pewni skorzystam :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie ma za co :)
      też się o nim dowiedziałam już dawno temu z bloga :)

      Usuń
  2. Korzystam z tej strony cały czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, bardzo Ci dziękuję!!! Od dawna chciałam zrobić coś takiego i post przydał się jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra sposób na metryczkę:) Ciekawa jestem jak wyszła:) Chyba sama skorzystam, bo zapowiada się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste, fajne i tyle radochy zrobic cos wlasnorecznie dla dziecka. Pozdrawiam serdecznie beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie miałam pojęcia , że tak można:)

    OdpowiedzUsuń