12/09/2014

Ulubiona tradycja i List do Św. Mikołaja (BW1 i BW2)

Dziś 2 w 1.
Niestety wczoraj nie dołączyłam się do wyzwania bo czasu mi zabrakło.

Moją ulubioną tradycją świąteczną jest oczywiście ubieranie choinki :) Nie ma u nas w rodzinie jakiejś żelaznej zasady co do jej ubierania. Raz jest ubrana dwa tygodnie przed czasem, za innym razem kilka dni przed Wigilią. Nową tradycją rodzinną jest lepienie pasztecików przeze mnie i Mamunię Olunię ( niebawem pojawi się przepis)- uwierzcie mi - są warte grzechu. Mówię to miesiąc po usunięciu pęcherzyka żółciowego-skusiłam się na grzyby z cebulą w cieście. Na szczęście nie dopadły mnie żadne skutki uboczne tego występku.


List !




Drogi Gwiazdorku, ( tak Gwiazdorku - u nas w 6.12 przychodzi Mikołaj, a w wigilię Gwiazdor)
na usta ciśnie się fragment wierszyka przedszkolnego :
" Gwiazdorku, Gwiazdorku - co masz w tym worku ?!
- Laleczkę co płacze, piłeczkę co skacze, gwiazdeczkę co świeci,
to wszystko dla grzecznych dzieci!"
Ten rok był bardzo intensywny i niesamowity od samego początku.
Był to najszybszy rok w moim życiu. Nie czas na podsumowania - na to przyjdzie pora po świętach.
Wydaje mi się że byłam dość grzeczna i zasłużyłam sobie na ładne prezenty.
A oto lista rzeczy które mi się marzą i marzą - może jakąś rzecz uda Ci się dla mnie zorganizować.


Pozdrawiam, 

6 komentarzy:

  1. Też mikser bym chciała :) Życie by ułatwiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamper? a mogą być dwie Kamperki ;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. taki mikser to świetna sprawa, sam pomiesza i ciasto szybciej się zrobi :) do mnie w wigilię przychodzi Aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki mikser to i ja chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O hafciarce i kamperze to nawet nie śmiem marzyć... Trzymam kciuki by Ci przyniósł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że bardzo konkretne życzenia:). Tego kampera, to ciężko będzie Mikołajowi przecisnąć przez komin i zostawić po choinką;)

    OdpowiedzUsuń