3/21/2014

Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty!

Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty! - śpiewał Marek Grechuta,
Skaldowie znowu śpiewali że cieplejszy wieje wiatr, że znów nam ubyło lat i że rozkwitły bzy ... 
U mnie na termometrze 20 stopni w cieniu, piękne słoneczko i mega wiatr. 




Borówka zasadzona kilka dni temu - będzie rosła razem z Donkiem :) 

Wiosennie pozdrawiamy, 


14 komentarzy:

  1. A do nas przyszła już wcześniej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas od wczoraj! Uwielbiam :) Fajną Donek ma bryke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już odliczam dni do ciepłego lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ! wiosna wiosną ale lato to jest to ;)

      Usuń
  4. U mnie dziś też 20 stopni i słońce, syn biegał w cienkiej kurteczce.
    Fajny wózek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem że się powtarzam, ale bryka <333333
    Pogoda boska, ja dzisiaj zaliczyłam dwugodzinny spacer w sukience z krótkim rękawem...
    A widziałam i panów w krótkich spodenkach i dziewczynę w SANDAŁACH (!!!!!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      no na sandałki to nie za bardzo jeszcze pogoda:P

      Usuń
  6. Zakochałam się w Twoim wózku!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale macie fajowy wózek ! :)

    OdpowiedzUsuń