3/04/2014

Nasz plan dnia ...

  Będąc jeszcze w ciąży postanowiłam sobie że  będę prowadziła plan dnia ...postanowienia nie zawsze idą w parze z chęciami, czasem i wszystkim ... niby zapisywaliśmy kiedy siku a kiedy kupa  i ile zjadł ale jak się okazało po kilku dniach była to mega rozpierducha i Donek mniał dzień rozpierdzielony strasznie. Raz jadł po 3 godzinach a raz po 6 - " bo tak pięknie spał a przecież cała noc go brzuszek bolał i płakał to go nie budźmy" i to był nasz błąd. Bo to go męczyło jeszcze bardziej, raz najedzony a raz głodny że zjadł by mleko razem z butelką. Całe szczęście że moja Mamuśka przejrzała te moje "genialne" zapiski i wzięła nas za dupy. Nic nam nie kazała, ale zaproponował konkretny schemat na próbę - w końcu kto szuka nie błądzi :) Konkretnie - jemy co 4 godziny - o 8, 12, 16, po kąpaniu koło 20, o 23 i o 3:30. Działało 3 dni - potem byli goście, schemat upadł w sumie też przez nasze ( moje i P. olewatorstwo) i znowu rozpierducha w życiu Młodego. 2 dni poszły się erolić i tyle z tego wszystkiego. Całe szczęście że Mamuśka potrafi nas dostawić do pionu i po raz kolejny wzięła nas za dupska i heja ho mamy dzień unormowany :) 


 Wszystko działa jak w szwajcarskim zegarku :) 
Donek szczęśliwy bo zawsze ma pełny brzuszek :)
  Zazwyczaj sam się budzi 5 minut przed czasem karmienia, a o 23 jest brany na śpika, a na kolejne karmienie budzi się sam między 3:00 a 4:30.

Mamy dwie wersje kartek ściągaczek : 


Pierwsza była wersja po lewej ale stwierdziłam że mi nie do końca pasuje i powstała jej młodsza lepsza wersja :)

Pozdrawiamy,


11 komentarzy:

  1. zapisywałam na kartce póki karmienia były nieregularne i gdy pojawił się problem z kupkami, później dałam sobie spokój. Teraz młody zrobił się strasznym niejadkiem jeśli chodzi o mleko i dziecięce dania, za to bardzo interesuje go wszystko, co jedzą dorośli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bede musiala do sklepu skoczyc i kupic sobie jakis notes i tez zapisywac jak juz Mala sie urodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też na początku zapisywałam - miałam do tego celu specjalną książeczkę. Bardzo mi to ułatwiało sprawę - 'z której piersi ostatnio karmiłam?' Teraz karmiąc na fotelu zostawiam sobie poduszeczkę na tej stronie, na której ostatnio karmiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A powiedz mi czy mogłabyś wrzucić większe zdjęcie tych Twoich zapisków ? Niestety zdjęcie ( nawet po kliknięciu ) jest ciut za małe i nie mogę sobie poradzić z rozszyfrowaniem co tam jest napisane :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze przy bliźniakach by mi to ułatwiło sprawe - nie pomyślałam o tym!

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam za organizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje drugie imię to brak organizacji dlatego te kartki ;) mimo że dni mamy już zupełnie takie same to wszystko muszę pisać bo skleroza to moja siostra rodzona i nie pamiętam ile Młody je o danej godzinie ;)

      Usuń