11/05/2013

Lista rzeczy do szpitala

Lista jest , ale czy przydatna - któż to wie ...
Mam nadzieje że pomożecie, doradzicie, odrzucicie, dorzucicie jak będzie trzeba ...




DO PORODU DLA MNIE:
Lp.

mam
kupić
1.
Koszula do porodu


2.
Klapki


3.
Mały ręcznik


4.
Duży ręcznik


5.
Gumka do włosów


6.
Skarpetki


7.
Pomadka ochronna


8.
PLAN PORODU


9.
Woda


 

DLA PIOTRA:
Lp.

mam
kupić
1.
Woda


2.
2-3 batony


3.
Klapki


4
Ubranie na zmianę


5.
Telefon


6.
Drobne pieniądze


 

RZECZY  PO  PORODZIE  I  NA POBYT  W  SZPITALU
Lp.

mam
kupić
1.
Podkłady na łóżko


2.
Saszetki Tantum Rosa


3.
Podkłady poporodowe


4.
Majtki  jednorazowe


5.
Majtki bawełniane


6.
ręcznik


7.
Ręcznik papierowy


8.
Koszula nocna


9.
Skarpetki


10.
szlafrok


11.
Papier toaletowy


12.
Podkłady na WC


13.
Wkładki laktacyjne


14.
Maść na brodawki


15.
Stanik bawełniany


16.
Laktator


17.
Kubek, sztućce


18.
Żel pod prysznic


19.
Żel do higieny intymnej


20.
Szampon do włosów


21.
Szczoteczka do zębów


22.
Pasta do zębów


23.
Szczotka do włosów


24.
Antyperspirant


25.
Żel antybakteryjny


26.
Krem do rąk


27.
Ładowarka do telefonu


28.
słuchawki


29.
Chusteczki higieniczne


30.
Gumka do włosów


31.
Wilgotne chusteczki do miejsc intymnych


32.
Drobne pieniądze


33.
Woda mineralna


34.
Biszkopty, herbatniki


35.
Zeszyt, długopis


36.
książka





RZECZY  DLA  DZIECKA
Lp.

mam
kupić
1.
Pieluchy jednorazowe


2.
Śpiochy


3.
Rożek


4.
Skarpetki


5.
Czapeczki


6.
Kocyk


7.
Wilgotne chusteczki


8.
Ręcznik


9.
Body


10.
Mydełko


11.
Krem do pupy


12.
Octenisept


13.
Butelka


14.
Smoczek


15.
Łapki niedrapki


16.
Pieluchy flanelowe


17.
Pieluchy tetrowe





DOKUMENTY
Lp.

Mam
Brak
1.
Dowód osobisty


2.
Karta przebiegu ciąży


3.
Wyniki badań


4.
Wyniki grupy krwi


5.
Wypisy z pobytów szpitalnych


6.
Informacja o przynależności do POZ


7.
Dowód ubezpieczenia

 

2 komentarze:

  1. Wszystko od szpitala zalezy...ja dla siebie potrzebowałam tylko szlafrok, kapcie, ręcznik i kosmetyki...całą reszte dostałam i korzystałam bo nie uśmiechało mi się własnej koszuli krwią zabrudzić;) dla Mii też wszystko miałam...tylko smoczek swój. I przytulanke;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że to pierwszy dzidziuś w drodze :) Wspaniałe przeżycie.
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń