10/10/2013

It's a BOY !

Wczoraj byliśmy u Pana Doktora na "przeglądzie" bez USG, ale ja jak to ja musiałam go poprosić żebyśmy sprawdzili czy Maluś pokaże nam co ma między nogami, Pan Doktor nie chętnie - bo nie chętnie ( podejrzewam że za " tą marną " stówę nie chciało mu się tego sprawdzać) , ale sprawdził.

 I jest , pokazał ... ze słowami " tak mamo będę chłopakiem mam titola."

3 do 1 to zdecydowanie nie równo... ale eh ... no co zrobić :)




" Jeny ... nie patrzcie już na mnie !!!"

Także Wszystkie Dziewuszki strzeżcie się :D

4 komentarze:

  1. gratulacje;) synowie są fajni. Jak sie dowiedziałam, że będę mieć chłopca to nie mogłam uwierzyć bo całe życie myślałam, że będe mieć córki, a teraz? syna uwielbiam i nie zamieniłabym go na 100 córek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my też się bardzo cieszymy , może szkoda sukienek i lalek - ale co najważniejsze warkocze mi w ogóle nie wychodzą i to by mogła być moja zmora :)

      Usuń
  2. Gratulację chłopca! :) z chłopakami o tyle fajnie/niefajnie, że na spinki, gumeczki, paseczki itp nie wyda się kasy :)

    Ale ja to sobie rekompensuje chustami i bandamkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję synka - na pewno będzie z niego przystojniak :D

    OdpowiedzUsuń