11/18/2015

25 pachnących Świętami piosenek


 Czujecie zapach zbliżających się Świąt ? 
Ja bardzo i właśnie dlatego dziś przygotowałam dla Was 
 25 pachnących Świętami piosenek

Polskich i zagranicznych. Lubicie takie nastrojowe i kołyszące piosenki ? 
Ja uwielbiam. Mam nadzieję że pomożecie i uzupełnicie to o czym ja zapomniałam. 


25 pachnących Świętami piosenek

1. Ding Dong - Kayah 
2. Jeden Dzień W Roku - Czerwone Gitary 
3. Z kopyta Kulig Rwie - Skaldowie
4. Raduj się Świecie - Mietek Szcześniak & Kayah 
5. Oszaleli Anieli - Kasia Skrzynecka 
6. Ten Zimowy Czas - Roan 
7. Magia Świąt - Zbigniew Wodecki & Cezary Klimczak 
8.  Jest taki dzień - Seweryn Krajewski
9. Na całej połaci śnieg - Anna Maria Jopek i Jeremi Przybora
10. Coraz bliżej Święta - Margaret i finaliści The Voice of Poland 2015
11. Kto wie - DeSu
12. Santa Baby - Eartha Kitt
13. Baby It's Cold Outside - Leon Redbone i Zooey Deschanel
14. Last Christmas -  Wham
15. I Never Knew the Meaning of Christmas -  *NSYNC
16. Please Come Home For Christmas - Kelly Clarkson
17. Winter Wonderland -  Tony Bennett
18. Merry Christmas, Baby -  Christina Aguilera
19. Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! -  Frank Sinatra
20. In Love on Christmas -  *NSYNC
21. Christmas Through Your Eyes -  Gloria Estefan
22. Christmas Eve -  Céline Dion
23. This Christmas -  Mary J. Blige
24. Miss You Most (at Christmas Time) -  Mariah Carey
25 . All I Want For Christmas - Mariah Carey


Zostało - 36 dni do Świąt !
Pozdrawiam, Agata 

8 komentarzy:

  1. Tylko 36!!?? Nawet nie strasz! Uświadomiłaś mi jak niewiele zostało do drugich urodzin Zosi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, nasze dzieci zbyt szybko się "starzeją " , dobrze że my cały czas tak samo młode i piękne :)

      Usuń
  2. Jest tego tyle.....Ujęłaś chyba wszystkie najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! A wiesz, że dziś właśnie włączyłam radio świąteczne :D już czuć to w powietrzu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Cię za ten wpis:) Właśnie włączyłam YouTube i słucham po kolei każdej:) Świetna lista, będzie moją ściągawką, gdy przyjdzie do ubierania choinki:) Ach jak ja kocham święta!!:)

    OdpowiedzUsuń